Mitt sätt att se, mitt sätt att berätta – med bilder och med ord

No Smoking


No Smoking

Det här är min tolkning och mitt bidrag till Fotosöndag och temat ”Karaktär”. 

För min del har det här temat varit den största utmaningen att tolka hittills.

Det ska bli jättekul och spännande att se vilka tolkningar alla i gruppen har gjort.

Bilden finns som vanligt på mitt flickr-konto och naturligtvis uppladdat i gruppen för fotosöndag.

Ett svar

  1. Pingback: Feel the light | Bildligt Talat

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.